Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ZÁKLADNÍ UMĚLECKÉ VZDĚLÁVÁNÍ > 2.3 VEDENÍ ŠKOLY USILUJE O ZAJIŠTĚNÍ OPTIMÁLNÍCH PERSONÁLNÍCH PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ, CÍLENĚ PEČUJE O NAPLNĚNÍ RELEVANTNÍCH POTŘEB KAŽDÉHO PEDAGOGA A JEHO PROFESNÍ ROZVOJ, VYTVÁŘÍ PODMÍNKY PRO VÝMĚNU PEDAGOGICKÝCH ZKUŠENOSTÍ S DALŠÍMI ŠKOLAMI A ÚČINNĚ PODPORUJE ZAČÍNAJÍCÍ PEDAGOGY.

2.3 Vedení školy usiluje o zajištění optimálních personálních podmínek pro vzdělávání, cíleně pečuje o naplnění relevantních potřeb každého pedagoga a jeho profesní rozvoj, vytváří podmínky pro výměnu pedagogických zkušeností s dalšími školami a účinně podporuje začínající pedagogy.


Vedení školy provádí systematické hodnocení práce pedagogů a poskytuje jim pravidelně užitečnou zpětnou vazbu k jejich práci. Na základě hodnocení plánuje spolu s pedagogy jejich další profesní rozvoj. Vedení školy úspěšně motivuje pedagogy k sebehodnocení a ke vzájemnému poskytování užitečné zpětné vazby. Aktivně a účinně podněcuje profesní rozvoj pedagogů rozmanitými efektivními formami a vytváří podmínky pro jejich realizaci. Škola cíleně podporuje rozvoj pedagogických schopností začínajících pedagogů, pro něž má funkční a účinný adaptační program.